Stud service

Stud service Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Stud service, Pet service, Zone 4 carangcang, Magarao.

pa heart react naman po sa mismong pic slamat mga ka stud
09/02/2026

pa heart react naman po sa mismong pic slamat mga ka stud

Tano ta ika???

Nagkabistohan kami ni partner ko sa SPJ International School egdi sa calabanga tano ta sya?? eu ta naging kaiwal ko sya sa acads , naging mag barkada muna naging crush nya ako nagkaminuotan nanggad after 7yrs uya kami ngunyan pig biyayaan nin healthy asin bibong kambal

After Senior high ko sa Camhigh naglipat akong calabanga para mag college Ma enroll kunta ako sa cbsua calabanga pero ang course na gusto ko pano na ang slot ninda naghanap naman akong school na pwede ako mag skwela pero sarong parapadyak ang nasakayan ko tapos pig dara ako sa spj school kung sain ko nabisto si joshua ayeee . Inot dae ko bisto ang school na iyan sabi ko sa sadiri ko try ko daw ini ta para makaabante na ako sa college ta need ko makatapos para makahanap akong trabaho kaya nag enroll na ako sa spj nahuri ako sa enrollment ninda pero tinanggap ako eu na ni ang inot kung laog sa spj kung sain naglaog ako sa room lang college of HRS na yaon duman si Joshua Sympre supogon ako ta bagohan ako sinda kaya naka pirang week na kaya magkabiristohan na sinda habang naglalakaw ako pa duman sa room dakol nakahiling sakong ibang studnets tapos paglaog ko sa room eu na ni hirilingan sinda sako tapos ang paghiling daa sako ni joshua garo daa ako nag liwanag garo daa ako naglalakaw sa liwanag na pa slow daa ito palan natamaan na ang kuya mo hahha pero ako focus tlga sa pag klse nag pabisto ako sainda ta eu ang sabi kang instructor mi d pabisto man ako habang nagpapabisto ako nagsabi sindang Ms.Carangcang daa ta taga carangcang ako eu na ni nakalipas ang perang bulan nagkakabangayan kami sa acad ta matalino si joshua inot suyaon ako saiya ta paghiling ko saiya bida bida pa bibo ta matalino ani dae sya paragirong . habang naghahaloy naging close ko naman sya naging ka chat ta kaklse baya tapos naging mag bff kami kayan hahhaha tapos si joshua dae yan nag gigirong sako pag may kaiba or kaulay akong ibang students na boy hahha tapos eu na ni ang hinahalat ta nagamin sya sako na gusto nya daa ako omg hahah ako plang daa ang first jowa nya since birth daa ayeeee si manay mo man dae muna naging marupok dakol man nag papasyar sako kadto pero tano ta nahulog man ako k joshua? hyyy dae mo tlga masabi ang pagmamahal ayyy . nagsabi naman ako saiya na pwde nya na ako pasyaran perang bulan nya ako pig pasyaran hanggang naging kami dae kami nagsusuwayan hanggang sa trabaho magkaibahan kami ni love kong joshua dawa sa pag kakan magkaibahan kami dae kami nasawa sa kada saro dawa dakol nag aabot nin pagsubok pig lalagpasan mi sana sa ngaran ni lord naka center kaya sa ibahan mi si papa Jesus kaya kami nag haloy saka ang secreto ming duwa pagmagkatampuhan kami dae mi pinapaabut aga ang samung tampuhan habang yaon kami kayan sa higdaan pig aayos mi yan bago mag turog after seven years na ibahan pig biyayaan kaming kambal parehas lalaki eu ang samong bunga kang samong pagpadangatan sa lambang sarong kaya nag sisikap kami mag trabahong mahusay para sa pamilya mi lalo na sa samong kambal ang samong pagkamuotan daeng siring sana mapili kami ta kung mapili kami or manggana egdi eu ni ang fist ever date mi ni love ko ta ni minsan dae nya ako nadadara sa mga resto or kung sain paman ta mas iniisip ko kadto na masasayang lang yan or pang bagas nalang ang babakalon mung burak or chocolate kaya makaugmahon man na magsali egdi sa programa pi nindo nagbabakasali lang salamat po asin dios mabalos

Address

Zone 4 Carangcang
Magarao
4405

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Stud service posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category