ADN Veterinari

ADN Veterinari Clínica d’especialitats veterinàries al centre d’igualada. Atenció professional i personalitzada amb més de 10 anys d’experiència.

Estem miran d'oferir el millor sevei amb la millor qualitat i el millor preu.

17/05/2026

🎉 NOVA XERRADA FORMATIVA ADN! 🎉

Després de l’èxit de les xerrades anteriors, us presentem la següent de les nostres xerrades formatives. Creiem que us resultarà superinteressant!

🗓️ En aquesta ocasió serà:
“Entendre, adaptar i acompanyar el seu envelliment”
A càrrec de la nostra especialista en rehabilitació i fisioterapia: Marta Arnalot

📍 Quan? Divendres, 29 de maig a les 18:30 h
📌 On? A la clínica ADN Veterinari
⚠️ Places limitades! Reserva la teva al més aviat possible!

Per a més informació, resoldre dubtes o inscriure’t:
📲 WhatsApp: 615 66 81 7
📞 Telèfon: 93 804 48 75
📧 Correu electrònic: [email protected]

****

🎉 ¡NUEVA CHARLA FORMATIVA ADN! 🎉

Después del éxito de las charlas anteriores, os presentamos la siguiente de nuestras charlas formativas. ¡Creemos que os resultará superinteresante!

🗓️ En esta ocasión será:
“Entender, adaptar y acompañar su envejecimiento”
A cargo de nuestra especialista en rehabilitación y fisioterapia: Marta Arnalot. 

📍 ¿Cuándo? Viernes, 29 de mayo a las 18:30 h
📌 ¿Dónde? En la clínica ADN Veterinari
⚠️ ¡Plazas limitadas! Reserva la tuya lo antes posible.

Para más información, resolver dudas o inscribirte:
📲 WhatsApp: 615 66 81 7
📞 Teléfono: 93 804 48 75
📧 Correo electrónico: [email protected]

El servei d’odontologia veterinaria és un dels mes recents del centro, doncs encara no esta plenament extes en el mon ve...
15/05/2026

El servei d’odontologia veterinaria és un dels mes recents del centro, doncs encara no esta plenament extes en el mon veterinari. Tot i que les higienes i profilaxis dentals fa anys que es fan, no existia un servei odontologic equiparable al humà.

El nostre servei d’odontologia, està enfocat a la prevenció, diagnostic i tractament de les malaties que afecten a la cavitat bucal i les estructures maxilofacials dels animals. Es realitzen tartectomies, radiografies orals, reparació de fractures, endodoncies, exodoncies, pulpotomies, flaps gingivales, fistules oronasals, etc.

Moltes vegades s’ha tret importancia a aquesta especialitat i s’ha normalitzat que els animals tinguin halitosi, perdin dents, els hi agnin les genives o tinguin dolor al mastegar, sovint solucionant-ho simplement canviant a fieta humida, pero la bona salud dental es crucial, doncs infeccions orals poden provocar problemes greus de salut a altres organs com el cor o els ronyons.

******
El servicio de odontologia veterinaria es uno de los más recientes del centro, pues aun no esta plenamente extendido en el mundo veterinario. Si bien es cierto que las higienes y profilaxis dentales hace años que se hacen, no existia un servicio odontologico equiparable al humano.

Nuestro servicio de odontologia, esta enfocado a la prevención, diagnostico y tratamiento de las enfermedades que afectan a la cavidad bucal y las estructuras maxilofaciales de los animales. Se realizan tartectomias, radiografias orales, reparación de fracturas, endodoncias, exodoncias, pulpotomias, flaps gingivales, fistulas oronasales, etc.

Muchas veces se ha quitado importancia a esta especialidad y se ha normalizado que los animales tengan halitosis, pierdan dientes, les sangren las encias o tengan dolor al masticar, a menudo solucionandolo simplemente cambiando a dieta humeda, pero la buena salud dental es crucial, pues infecciones oral pueden provocar problemas graves en otros organos como el corazon o los riñones.

*to *to

14/05/2026

Coneix Rovinfood!
Menjar cuinat per a gossos i g*ts
Una alternativa al pinso tradicional, preparat amb ingredients naturals i coccions lentes que
respecten els nutrients
Receptes completes i equilibrades.
BENEFICIS:
● Afavoreix digestions ● Major palatabilitat
● Alimentació lligada a les seves necessitats biològiques
Descobreix la varietat a l’ADN!
*****
¡Conoce Rovinfood!
Comida cocinada para perros y g*tos.
Una alternativa al pienso tradicional, preparado con ingredientes naturales i cocciones
lentas que respetan los nutrientes
Recetas completas i equilibradas
BENEFICIOS:
● Favorece digestiones
● Mayor palatabilidad
● Alimentación acorde a sus necesidades biológicas
¡Descubre la variedad en ADN!

11/05/2026

El passat 20 de març va tenir lloc la segona xerrada formativa de l’ADN. En aquesta ocasió va ser “Com llegir etiquetes d’aliments per a gossos i g*ts” a càrrec de la nostra especialista en nutrició clínica veterinària: Neus Torrent.

Ens va explicar els tipus d’aliments que existeixen al mercat i les seves característiques, els ingredients principals i les seves proporcions, les normatives que regulen les composicions i els etiquetatges, com interpretar les informacions dels envasos, etc. Vam poder veure, tocar i olorar-ne algunes mostres i vam fer uns exercicis pràctics aplicats.

Va ser molt interessant i amena, tot i la distància entre els assistents i la ponent (Suïssa). Va tenir molt bona acollida i participació, i va fomentar l’esperit crític perque els tutors puguin triar una alimentació de qualitat davant la oferta existent.
Volem agrair a tots l’assistència i el bon rotllo, i us animem a estar pendents de les nostres xarxes per futures edicions. Us en deixem un petit resum.

*****
El pasado 20 de marzo tuvo lugar la segunda charla formativa de ADN. En esta ocasión fue “Cómo leer etiquetas de alimentos para perros y g*tos” a cargo de nuestra especialista en nutrición clínica veterinaria: Neus Torrent.

Nos explicó los tipos de alimentos que existen en el mercado y sus características, los ingredientes principales y sus proporciones, las normativas que regulan las composiciones y el etiquetado, cómo interpretar las informaciones de los envases, etc. Pudimos ver, tocar y oler algunas muestras e hicimos unos ejercicios prácticos aplicados.

Fue muy interesante y amena, a pesar de la distancia entre los asistentes y la ponente (Suiza). Tuvo muy buena acogida y participación, y fomentó el espíritu crítico para que los tutores puedan proporcionar una alimentación de calidad ante la oferta existente.

Queremos agradecer a todos la asistencia y el buen rollo, y os animamos a estar pendientes de nuestras redes para futuras ediciones. Os dejamos un pequeño resumen.

Angelo Tapia-Araya: especialista en endoscòpia i cirurgia de mínima invasió.Llicenciat en veterinària en la Universitat ...
05/05/2026

Angelo Tapia-Araya: especialista en endoscòpia i cirurgia de mínima invasió.
Llicenciat en veterinària en la Universitat de Xile el 2006 i certificat en cirurgia de petits animals per la European School of Veterinary Postgraduate Studies el 2010. Màster en Ciències per la Universitat Autònoma de Barcelona el 2011 i realització de l’especialització en endoscòpia i cirurgia mínimament invasiva a la Universitat d’Extremadura el 2013. El 2015 va obtenir el grau de doctor per la Universitat Autònoma de Barcelona, en col·laboració amb el Centre de Cirurgia de Mínima Invasió Jesús Usón.
La seva tasca professional se centra en l’aplicació avançada de tècniques endoscòpiques i procediments mínimament invasius en multitud de clíniques i hospitals. A més també és professor, formador i ponent en congressos arreu d’Espanya i Llatinoamèrica per a la difusió d’aquestes tècniques, cada vegada més presents en l’àmbit clínic veterinari.
*****
Angelo Tapia-Araya: especialista en endoscopía y cirugía de mínima invasión.

Licenciado en veterinaria en la Universidad de Chile en 2006 y certificado en cirugía de pequeños animales por la European School of Veterinary Postgraduate Studies en el 2010. Máster en Ciencias por la Universidad Autónoma de Barcelona en 2011 y realización de la especialización en endoscopia y cirugía mínimamente invasiva en la Universidad de Extremadura en 2013. En 2015 obtuvo el grado de Doctor por la Universidad Autónoma de Barcelona, en colaboración con el Centro de Cirugía de Mínima Invasión Jesús Usón.

Su labor profesional se centra en la aplicación avanzada de técnicas endoscópicas y procedimientos mínimamente invasivos en multitud de clínicas y hospitales. Además también es profesor, formador y ponente en congresos en España y Latinoamerica para la difusión de estas técnicas, cada vez más presentes en el ámbito clínico veterinario.

02/05/2026

Ja fa setmanes que la tenim amb nosaltres però encara no ens podem relaxar... La processionaria és una de les consutles més habituals ara a la primavera i pot arribar a ser molt greu!
Cal evitar-ne el contacte, tant nosaltres com els nostres peluts. Evitem zones de pins aquestes setmanes i si tenim la mala sort de contactar-hi, cal anar directament al veterinari.
N'hi ha molta on viviu? Us ha passat algun cop de contactar-hi? Us llegim!
*****
Ya hace semanas que la tenemos aquí con nosotros, pero aun no podemos relajarnos... La procesionaria es una de las consutlas más habituales ahora en primavera y puede llegar a ser ¡muy grave!
Hay que evitar el contacto, tanto nosotros como nuestros peludos. Evitemos zonas de pinos estas semanas y si tenemos la mala suerte de contactar con ella, hay que ir directamente al veterinario.
¿Hay mucha donde viviis? ¿Os ha pasado alguna vez de contactar con ella? ¡Os leemos!

SERVEI: MEDICINA GENERALEl servei de medicina interna, general i preventiva és la base de la clínica. S’encarrega de l’a...
28/04/2026

SERVEI: MEDICINA GENERAL

El servei de medicina interna, general i preventiva és la base de la clínica.

S’encarrega de l’atenció primària: consultes, diagnòstic i tractament de malalties, seguiment de patologies cròniques… també de cirugies menors (esterilitzacions, noduls, etc), hospitalitzacions de dia i procediments ambulatoris, quimioterapies, etc. Finalment, també s’ocupa de la medicina preventiva, que inclou les accions i recomanacions necessàries per al manteniment de la salut i el benestar de les mascotes, com: vacunes, desparasitacions, higienes bucodentals, controls de pes, etc.

Per fer-ho, es disposa de laboratori intern (analitica sanguinea, d’o***a i f***l, citología) i aparell de raig X digital; a més, en els casos més complexes, comptem amb els nostres especialistes treballant de manera coordinada.

Es un servei familiar i proper, compromès amb les mascotes i les seves famílies. Formant-se constantment per aportar les actuacions més personalitzades i individualitzades possibles.

*****
El servicio de medicina interna, general y preventiva es la base de la clínica.

Se encarga de la atención primaria: consultas, diagnóstico y tratamiento de enfermedades, seguimiento de patologías crónicas… también de cirugías menores (esterilizaciones, nódulos, etc), hospitalizaciones de día y procedimientos ambulatorios, quimioterapias, etc. Finalmente, también se ocupa de la medicina preventiva, que incluye las acciones y recomendaciones necesarias para el mantenimiento de la salud y el bienestar de las mascotas, como: vacunas, desparasitaciones, higienes bucodentales, controles de peso, etc.

Para hacerlo, se dispone de laboratorio interno (analitica sanguínea, de o***a y f***l, citología) y aparato de rayos X digital; además, en los casos más complejos, contamos con nuestros especialistas trabajando de manera coordinada.

Es un servicio familiar y cercano, comprometido con las mascotas y sus familias. Formándose constantemente para poder aportar las actuaciones más personalizadas e individualizadas posibles.

14/03/2026

Us presentem un nou producte a la botiga ADN!

Naturextra és una alimentació natural per a les nostres mascotes. A diferència dels pinsos convencionals que es sotmeten a un processat a temperatures molt elevades anomenat extrusionat, aquest pinso està premsat en fred a baixes temperatures, procès que permet conservar els nutrients, el sabor i l’aroma de manera natural mantenint les propietats originals dels ingredients.

Gràcies a aquesta elaboració, el pinso premsat en fred es desfà amb facilitat, fet que facilita el procès de digestiu i les digestions solen ser més lleugeres. A més, es fàcil de menjar, ja que no es tan dur com el pinso extrusionat, de manera que resulta mès comode per a moltes mascotes, especialment a aquelles més sensibles o amb dificultats per mastegar.

Vine a probar-ne les seves varietats: pollastre, pavo, xai, vedella, cabra, bacalla… aptes per algunes patologies i per dietes hipoalergèniques. N’hi ha de gos i de g*t. Encara no t’hem convençut?

*****
¡Os presentamos un nuevo producto en la tienda ADN!

Naturextra es una alimentación natural para nuestras mascotas. A diferencia de los piensos convencionales que se someten a un procesado a temperaturas muy elevadas llamado extrusionado, este pienso esta prensado en frío a bajas temperaturas, proceso que permite conservar los nutrientes, el sabor y el aroma de manera natural manteniendo las propiedades originales de los ingredientes.

Gracias a esta elaboración, el pienso prensado en frío se deshace con facilidad, hecho que facilita el proceso de digestión y las digestiones suelen ser más ligeras. Además, es fácil de comer, ya que no es tan duro como el pienso extrusionado, de manera que resulta más cómodo para muchas mascotas, especialmente a aquellas más sensibles o con dificultades para masticar.

Ven a probar sus variedades: pollo, pavo, cordero, ternera, cabra, bacalao… aptos para algunas patologías y para dietas hipoalergénicas. Hay de perro y g*to. ¿Aun no te hemos convencido?

*t

10/03/2026

🎉 NOVA XERRADA FORMATIVA ADN! 🎉

Després de l’èxit de la primera xerrada d’Acupuntura amb el David, us presentem la següent de les nostres xerrades formatives. Creiem que us resultarà superinteressant!

🗓️ En aquesta ocasió serà:

“Com llegir etiquetes d’aliments per gossos i g*ts”
A càrrec de la nostra veterinaria especialista en nutrició animal: Neus Torrent.
(en directe desde Suïssa)

📍 Quan? Divendres, 20 d’març a les 19 h
📌 On? A la clínica ADN Veterinari
⚠️ Places limitades! Reserva la teva al més aviat possible!

Per a més informació, resoldre dubtes o inscriure’t:
📲 WhatsApp: 615 66 81 7
📞 Telèfon: 93 804 48 75
📧 Correu electrònic: [email protected]

****
🎉 ¡NUEVA CHARLA FORMATIVA ADN! 🎉

Después del éxito de la primera charla de acupuntura con David, os presentamos la siguiente de nuestras charlas formativas. ¡Creemos que os resultará superinteresants!

🗓️ En esta ocasión será:

“Cómo leer etiquetas de alimentos para perro y g*to”
A cargo de nuestra veterinaria especialista en nutrición animal: Neus Torrent.
(en directo desde Suiza)

📍 ¿Cuándo? Viernes, 20 de marzo a las 19 h
📌 ¿Dónde? En la clínica ADN Veterinari
⚠️ ¡Plazas limitadas! Reserva la tuya lo antes posible.

Para más información, resolver dudas o inscribirte:
📲 WhatsApp: 615 66 81 7
📞 Teléfono: 93 804 48 75
📧 Correo electrónico: [email protected]

*t *to *to *to *to

10/03/2026

CAS: TANGO

El Tango és un g*t europeu de 5 anys i això es extraodinari. Per què? Perquè fa 5 anys, era un g*tet de carrer recollit per Gats Igualada molt malalt. Vam descobrir que tenia Peritonitis infecciosa felina (PIF), mortal de necessitat en pocs dies.

A arrel del covid ja no es cert. El PIF, causat per un coronavirus, es pot tractar i els g*ts sobreviuen, no sense esforç. Després de moltes proves, seguiments i visites veterinàries; de l’assesorament de veterinaris pioners en aquest tractament; dels esforços titànics de la Mireia Ramon de la protectora (directora llavors) per recollir diners (molt car); dels donatius de persones anònimes; i de la cura, dedicació i amor infinit de la Carme Creixell (voluntària que el tenia a casa)...el Tango avui té 5 anys!
Només li ha quedat una uveïtis al ull esquerra, però té una vida normal i feliç, amb altres g*ts, a casa del seu àngel de la guarda: la Carme. Enteneu ara perquè és extraodinari?

*****
Tango es un g*to europeo de 5 años y esto es extraordinario ¿Porque? Porque hace 5 años, era un g*tito de calle recogido por *tsigualada muy enfermo. Descubrimos que tenia Peritonitis infecciosa felina (PIF), mortal de necesidad en pocos días.
A raíz del covid ya no es cierto. El PIF, causado por un coronavirus, se puede tratar y los g*tos sobreviven, no sin esfuerzo. Después de muchas pruebas, seguimientos y visitas veterinarias; del asesoramiento de veterinarios pioneros en este tratamiento; de los esfuerzos titánicos de Mireia Ramon de la protectora (directora entonces) por recoger dinero (muy caro); de los donativos de personas anónimas; y de los cuidados, dedicación y amor infinito de Carme Creixell (voluntaria que lo tenia en casa) ¡Tango hoy tiene 5 años!
Solo le ha quedado una uveítis en el ojo izquierdo, pero tiene una vida normal y feliz, con otros g*tos, en casa de su ángel de la guarda: Carme. ¿Entendéis ahora porque es extraordinario?

Dirección

C/Galicia 19
Igualada
08700

Horario de Apertura

Lunes 09:00 - 13:30
17:00 - 20:30
Martes 09:00 - 13:30
17:00 - 20:30
Miércoles 09:00 - 13:30
17:00 - 20:30
Jueves 09:00 - 13:30
17:00 - 20:30
Viernes 09:00 - 13:30
17:00 - 20:30
Sábado 10:00 - 13:30

Teléfono

+34938044875

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando ADN Veterinari publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir

Categoría