27/11/2025
ADOPTA en Dic, un gos creuat de de 3 anys molt afectuós i intel·ligent. Mida mitjana. És una pena veure un animal amb tant potencial tancat en un pati.
Té energia 🔋, per tant, necessita una família que li proporcioni un nivell d'activitat física alt (jugar, passejar i córrer).
Pot conviure amb altres gossos 🐶 amb una bona presentació. Amb g*ts 😸 s’hauria de provar.
A vegades, quan en Dic s’excita salta, però és una situació controlable i que es pot anar reconduint fora la protectora (en un entorn menys estressant) ja que és un gos que aprèn molt ràpid.
Xipat, desparasitat, vacunat i esterilitzat.
En Dic, amb la família adequada, serà un gran company de vida. Dona-li l’oportunitat de demostrar-ho.
Si no pots adoptar-lo, FES-TE PADRÍ o PADRINA. T’assegurem que és una experiència molt gratificant per a tots, humà i gos 💚👇🏼
COM FUNCIONA?
- Pagues una quota mínima de 10 € al mes que servirà per cobrir part de les seves despeses d’alimentació i atenció veterinària.
- Podràs venir a visitar-lo 🤗, passejar-lo 🦮 i compartir estones de joc 🥎, esbarjo i educació amb ell.
QUÈ DEMANEM?
- Responsabilitat i compromís de venir mínim 1 dia a la setmana (2 h).
QUIN BENEFICI OBTENS?
- Ajudaràs en Dic a fer més suportable la seva estada a la protectora fins trobar-li una família definitiva.
- Participaràs, si ho desitges, en la promoció d'en Dic per trobar-li una família (idees, fotos i vídeos a les xxss).
- Formaràs part de la xarxa de padrins i padrines de la (grup de Whatsapp).
- Rebràs com a obsequi el Calendari Solidari anual de la protectora.
📩 Si t'interessa ADOPTAR o APADRINAR en Dic, escriu-nos un missatge a [email protected]
📷 📹 Sílvia Pulido