Vovet Serveis Veterinaris

Vovet Serveis Veterinaris Clínica veterinària amb més de 10 anys d'experiència especialitzada en serveis per a animals dom Esperem que a Vovet us trobeu com a casa!

Des que vam obrir les portes de Vovet a finals del 2001, la nostra intenció ha estat oferir un servei proper i a l’abast de tothom. Amb el temps hem anat creixent i ampliant serveis, però sempre sent fidels a la nostra filosofia. Tot i centrar-nos principalment en el tractament de gossos i gats, poc a poc anem adoptant nous clients: fures, conills, hàmsters, xinxilles, lloros... i fins i tot porcs

i xais. A Vovet comptem amb un equip multidisciplinar conscient de que no hi ha dues mascotes iguals, i amb una visió global de cada un dels nostres clients. No ens limitem a ser els “metges”, també procurem que cada pacient rebi l’assessorament en alimentació i cures diàries que més s’adapti al seu cas, i és per això que també disposem d'una petita botiga per complementar el servei.

15/01/2021

Aquí teniu una bàsica 📊 d'alerta de perill en diferents per a .🦮
Un gos gran és més propens a tenir menys risc que un gos petit en temperatures molt baixes. Pren nota!
Font: Direcció General dels Drets dels Animals, Govern d'Espanya

Feu un cop d’ull als consells ens han arribat des del Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona!
08/05/2020

Feu un cop d’ull als consells ens han arribat des del Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona!

Consells per a fer més agradable el confinament i el desconfinament a les nostres mascotes. Un seguit de recomanacions que us ajudaran a tenir-ne la millor cura en el moment actual 🐩🐈🐕

05/05/2020

La privación del contacto social y la repentina vuelta a las calles de numerosos estímulos pueden propiciar la aparición de problemas durante el paseo.

Sabíeu que no tot s’hi val amb les mascaretes? 🤷🏻‍♀️ Per a que ens protegeixin a TOTS, n’hem de fer un bon ús 👍🏻
23/04/2020

Sabíeu que no tot s’hi val amb les mascaretes? 🤷🏻‍♀️ Per a que ens protegeixin a TOTS, n’hem de fer un bon ús 👍🏻

02/04/2020

Davant les moltes consultes rebudes pels veterinaris respecte a la necessitat o possibilitat de desinfectar les potes de les seves mascotes, des de el Comitè de Clíniques del COVB hem consultat a Dr Lluís Ferrer i la Dra. M. Àngels Calvo, ambdós catedràtics de la UAB. D’acord amb seva resposta, us fem les consideracions i recomanacions següents:

En principi, ni gossos ni gats s’infecten ni transmeten el SARS-Co-V-2. Tampoc es creu que els animals domèstics puguin actuar de transportadors passius del virus; al menys d’una forma rellevant. No es pot descartar al 100%, però es consideraria un fenomen rar.
No sempre es disposaran a casa de tots els mitjans, però cal transmetre un missatge de tranquil·litat, donat que l’animal directament no és una via de contagi directa.
Cada propietari haurà de sortir a passejar amb les mesures habituals de protecció que consideri necessària per la seva persona.
El més fàcil és recomanar que facin servir lleixiu a 1:50. Que posin una safata de plàstic a l’entrada de casa amb lleixiu al 1:50 (20ml de lleixiu corrent en 1 litre d’aigua). Quan el gos arribi, que submergeixi les 4 potes en aquesta solució, que és viricida. No és irritant i elimina el virus al 100%. Això si, queda mullat i taca la roba.
Un altre producte a destacar és l’alcohol 70:30. Te l’inconvenient que és de difícil aplicació , és irritant i tòxic si el gos es llepa.
També és pot fer servir aigua i sabó i rentar bé les potes a l’entrar a casa. Aquest mètode te l’inconvenient que queden les potes mullades i caldrà assecar.
També seria aconsellable, per augmentar més la prevenció, la neteja de la cara i la cua, amb productes habituals de la higiene animal.
Comitè de Clíniques del C.O.V.B
Barcelona 25.3.2020

24/03/2020

Os esperamos el próximo jueves 26 de marzo a las 18.00.

Junts podrem! 💪🏻
21/03/2020

Junts podrem! 💪🏻

L'altruisme de la professió veterinària durant la crisi del COVID-19: un complet recull de les iniciatives, voluntariats i donacions actualment en marxa.

🗞️ Animal's Health

https://bit.ly/2xbLRtK

Us facilitem unes recomanacions per aquest dies de confinament
18/03/2020

Us facilitem unes recomanacions per aquest dies de confinament

Tot i la situació actual, podem atendre a les vostres mascotes en cas de necessitat. Aquí teniu pautes i consells de com...
17/03/2020

Tot i la situació actual, podem atendre a les vostres mascotes en cas de necessitat. Aquí teniu pautes i consells de com fer-ho.
Esperem que estigueu tots bé 🤗

14/03/2020

🔴 ÚLTIMA HORA!!! Mesures per als centres sanitaris, com consultoris, clíniques i hospitals veterinaris. Donem-li màxima difusió. Comunicat del Consell de Col.legis de Veterinaris de Catalunya

Davant la situació excepcional que estem vivint amb el COVID-19, a Vovet prendrem les següents mesures per garantir la s...
13/03/2020

Davant la situació excepcional que estem vivint amb el COVID-19, a Vovet prendrem les següents mesures per garantir la seguretat tant dels nostres treballadors, com dels nostres clients.

1. Sempre recomanem demanar cita prèvia abans de venir al centre, però durant el període recomanat de contenció, aquesta mesura pren especial importància, doncs ens permet minimitzar els desplaçaments i exposicions innecessaris. Tanmateix, recomanem que només vingui una sola persona a acompanyar al pacient, i que us abstingueu de venir amb nens o persones grans en mesura del possible.
2. Durant l’espera de ser atesos, per motius de seguretat, només podran coincidir a la sala d’espera 2 persones; les cadires de l’estança ja estan disposades amb la distancia de seguretat adequada. En cas de superar aquest nombre, haureu d’esperar fora del centre i el nostre personal ja us avisarà quan sigui el vostre torn.
3. Si presenteu símptomes respiratoris o malestar general, hauríeu d’abstenir-vos de venir al centre. En cas d’impossibilitat de fer venir una altra persona, poseu-vos en contacte amb nosaltres via mail o telefònicament.

Davant del dubte truqueu-nos i el nostre personal us assessorarà de quina és la millor decisió a prendre.

Aquestes decisions les hem pres com equip des de la calma i la voluntat de voler protegir als més vulnerables. Aquest és el gra de sorra que podem aportar per a protegir als que més ho necessiten i ajudar al nostre sistema sanitari i als professionals que el formen, que seran vitals per superar tot això.

Siguem responsables els uns amb els altres.

Aprofitem per agrair la vostra confiança en nosaltres i lamentem les molèsties que aquestes mesures puguin ocasionar.

@ Vovet Serveis Veterinaris

Us facilitem informació contrastada en relació al COVID-19 i els animals de companyia
13/03/2020

Us facilitem informació contrastada en relació al COVID-19 i els animals de companyia

Preguntes i respostes en relació als animals domèstics 🐶🐱 i la prevenció del COVID-19 🔬

Recomanacions elaborades pel COVB, conjuntament amb l'IRTA-CReSA i la UAB.

Les podeu consultar aquí 👉 https://bit.ly/3cQaD3e

Dirección

Calle Isidre Duran, 2
Canovellas
08420

Horario de Apertura

Lunes 10:00 - 15:00
16:00 - 20:00
Martes 10:00 - 15:00
16:00 - 20:00
Miércoles 10:00 - 15:00
16:00 - 20:00
Jueves 10:00 - 15:00
16:00 - 20:00
Viernes 10:00 - 15:00
16:00 - 20:00

Página web

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Vovet Serveis Veterinaris publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Empresa

Enviar un mensaje a Vovet Serveis Veterinaris:

Compartir

Categoría